Going on Our Honeymoon!! | Lele Pons & Twan Kuyper

  Показвания 4,835,815

Lele Pons

преди година

WATCH SE TE NOTA MUSIC VIDEO ▶ bgpost.info/post/qKmg3H7Pp2x3y5c/video
MORE MUSIC ▶ bgpost.info/cd/PLmjMRs-v1tgTsTKyiEzt-mm12NGy2vf12
WATCH MY DOCUSERIES ▶ bgpost.info/cd/PLmjMRs-v1tgRvIN1rqT2x35S2F5QvTW_j
SUBSCRIBE HERE ▶ bgpost.info/face/i9cDo6239RAzPpBZO9y5SA
THANKS FOR WATCHING! :) LIKE & SUBSCRIBE FOR MORE VIDEOS!
-----------------------------------------------------------
FIND ME ON:
Merch | lilshop.com
Spotify | spoti.fi/33LApU3
TikTok | tiktok.com/@lelepons
Instagram | lelepons
Twitter | lelepons
Facebook | lele
Text Me | my.community.com/lelepons
CAST:
Lele Pons | bgpost.info
Twan Kuyper | bgpost.info
Mike Krause | captainmikek
Hana Giraldo | hanagiraldo
Rachel Miller | rachelrosemiller
Aurelio de Anda | shyboiiguero
Henry Alexander Kelly | henryalexkelly
Carene Rose Mekertichyan | carenerose
Eva Garcia Luna | evagluna
Shots Studios Channels:
@Anwar Jibawi
@Awkward Puppets
@Benny the Bee
@Delaney Glazer
@Hannah Stocking
@Jake Paul
@Juanpa Zurita Comedy
@Lele Pons
@Rudy Mancuso
@Shots Studios
@SSTV
#Lele
#LelePons

Коментари
Lele Pons
Lele Pons преди година
THANKS FOR WATCHING!!
Ålexå studīø
Ålexå studīø преди 24 дни
Lele thsi is real?! xd
Solange Nebara
Solange Nebara преди 28 дни
Ok
Sabirah Davids
Sabirah Davids преди месец
Ayyy
Yvonne Blackwell
Yvonne Blackwell преди месец
OMG ONG OMG OMG OMG OMG I LOVE YOU SO MUCH ❤️❤️
Jocelin Gutierrez Magana
Jocelin Gutierrez Magana преди месец
I was with my earphones at the doctor and I saw this and I laughed so loud and everyone looked at me 😂😂
Xerneas 23
Xerneas 23 преди 3 часа
1:44
Vivian Solano
Vivian Solano преди ден
🤣🤣🤣🤣😂😂😂
Eva Blair
Eva Blair преди 2 дни
OH twan OMG TWAN my first baby
Eva Blair
Eva Blair преди 2 дни
Twan is hot i am 24 how old are you Twan my baby
AKASH VIJAYAN
AKASH VIJAYAN преди 2 дни
So u guys are really dating in real life😍💞
DeYana Pierce
DeYana Pierce преди 2 дни
they are all crazy are yall even mairreeed
Aynara Velazquez
Aynara Velazquez преди 4 дни
Was that a real plane ride?
esme wolf
esme wolf преди 5 дни
4:30 🤣 the doggy
Lyn Su
Lyn Su преди 8 дни
Is this real???
Sophia Chavez
Sophia Chavez преди 9 дни
😂😂😂😂😂😂😂
Sophia Chavez
Sophia Chavez преди 9 дни
😭😂😂😂😂😂😂😂😂
Sophia Chavez
Sophia Chavez преди 9 дни
🤘🏻✌🏻💛
Avery Johnson
Avery Johnson преди 14 дни
twan is cooool
S. Zafar Shah
S. Zafar Shah преди 15 дни
hola ¿REALMENTE TIENE NIÑOS RÍAS PORQUE NO ENTIENDO SU SALVAJE Y TAMBIÉN LO AMO?
KEVIN RONALD VASQUEZ SALES
KEVIN RONALD VASQUEZ SALES преди 15 дни
Me too
luv songs
luv songs преди 15 дни
My teacher: speak spanish Me: 1:38
Bokamoso Maleka
Bokamoso Maleka преди 16 дни
”sorry excuse me” Lele: you are excused😂
Brooke Bacon
Brooke Bacon преди 16 дни
Is all the videos like this with twan real?
Adriana Marshall
Adriana Marshall преди 17 дни
Long.live.twan.
。NIKO ROSELIE。
。NIKO ROSELIE。 преди 18 дни
Who is Anna?
Gil Gol
Gil Gol преди 20 дни
Was it really
Lada P
Lada P преди 20 дни
The girl you talked to is russain aNd she said witch purse kaka means witch in russain
Lia Rapoport
Lia Rapoport преди 21 ден
Yea be a man twan!
Cattleya Rodgers
Cattleya Rodgers преди 26 дни
Is it real or not😑😑😑😑😑😑
Jerrilyn Parker
Jerrilyn Parker преди 26 дни
Haha lele be like twan!!!! I’m really lonely😂😂
Francisco Juani
Francisco Juani преди 27 дни
Le le : ziga-zigo
Kayla lamour
Kayla lamour преди 29 дни
Oh my God how do you guys afford to do all this stuff 🤨
ImCringe
ImCringe преди месец
Sometimes I get confused if this is real or not.
Xx Miraculous xX
Xx Miraculous xX преди месец
“SeNoRa I HaVe a PaRtY ToNiGhT” LELE:eh gOoD EnOuGh Meh:😭😂😂🤣
Kourosh Khorrami
Kourosh Khorrami преди месец
was this an act or real?
Melody Garcia
Melody Garcia преди месец
do you have a a baby
Kaelyn Abraham
Kaelyn Abraham преди месец
hahahaaha
Grace Doucet
Grace Doucet преди месец
YOU DO NOT TALK TO MY WIFE LIKE THAT Lol I love that part
Fern Fun
Fern Fun преди месец
Call the babies Tete like Twan and Lele the other can be Lan like Lele and Twan
JULIA MUÑOZ IZQUIERDO
JULIA MUÑOZ IZQUIERDO преди месец
Jajajajajaja 😂😂
Ellis Dee
Ellis Dee преди месец
ΚΑΚΑ
Jayleen Bahena
Jayleen Bahena преди месец
I LOVE ti
ღ Evie Chan ღ
ღ Evie Chan ღ преди месец
4:24 It's actually pretty cute how Twan stood up for Lele like that.
ღ Evie Chan ღ
ღ Evie Chan ღ преди месец
Everyone: "Zzzz..." Lele: "TWAN!"
BN
BN преди месец
HAHAHAHA
XxKathamanuxX
XxKathamanuxX преди месец
that girl that sit next to twan is russ
sheesh
sheesh преди месец
I hope we all know what a skit is?
Camila rivera
Camila rivera преди месец
Nadire mas esta viendo esto el 2020??
Sugar_cookie 123
Sugar_cookie 123 преди месец
Bruh if y’all aren’t together pls do
Gianina Sandu
Gianina Sandu преди месец
Twan: U DO NOT TALK TO MY WIFE LIKE THAT Lele: yeah baby yeah baby 💅
Hazel Khumalao
Hazel Khumalao преди месец
Are they really married
Elizabeth Roland
Elizabeth Roland преди месец
OMG I AM RUSSIAN THAT WOMAN SPEAKED IT HAHAHA!❤️❤️❤️❤️😂😂😂😂😂😂I UNDERSTAND STOOD IT!!😂😂❤️😂
Gmg Hercules
Gmg Hercules преди месец
THATS NOT WHT ITS LOOK LIKES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Honeycomb’s Dreamland
Honeycomb’s Dreamland преди месец
Omg
Paul Beehler
Paul Beehler преди месец
Are you guys married
Emms Mac
Emms Mac преди месец
Some people think ur crazy lele but I love ur craziness😘😘😍
Yvonne Blackwell
Yvonne Blackwell преди месец
YOUR. Crazy
sister games
sister games преди месец
She’s a Karen in this one huh?
nightlight
nightlight преди месец
Was this an actual plane?
KYLEMINATOR
KYLEMINATOR преди месец
0:04
YouD
YouD преди месец
какая сумка 🤣
kumakan82
kumakan82 преди 2 месеца
Everyone looks at them when they come out of the bathroom: *claps* Lele: what..? OH we didn't don't anything it's not what it looks like 🤣
jake zglr
jake zglr преди 2 месеца
Omg lele pons
Bianca Lubbe
Bianca Lubbe преди 2 месеца
Is this real?
Valencia Carson
Valencia Carson преди 2 месеца
I don’t know if this is real or not but this is too funny
Miriam Gutirrez
Miriam Gutirrez преди 2 месеца
twan : at least say thank you lele : uhh erfnrof4ofofno4fn me: lol does she even speak Italian? bahahahhahaha btw sorry im late
Blueberry Moon
Blueberry Moon преди 2 месеца
LOL UwU
Potato_Gamer
Potato_Gamer преди 2 месеца
Lele:ITS NOT WHAT IT LOOKS LIKE WE DIDNT DO ANYTHING Twan:it was what it looked like thank you
Dalsi Rashou
Dalsi Rashou преди 2 месеца
Change
nahili elbayane
nahili elbayane преди 2 месеца
lol
Evelyn Woodard
Evelyn Woodard преди 2 месеца
Lele pons is going on a honeymoon
Arisbeth Rodriguez
Arisbeth Rodriguez преди 2 месеца
Txsm 🤟🏻 peace out ✌️
Lol_ COFFEE
Lol_ COFFEE преди 2 месеца
Is this real ?? 👁👄👁
Lol_ COFFEE
Lol_ COFFEE преди 2 месеца
👁👄👁 Bruh moment
Mckenzie Klaasen
Mckenzie Klaasen преди 2 месеца
lele you are cool
Adla Elmeligy
Adla Elmeligy преди 2 месеца
Poor Twan
MÓNICA NAVARRO
MÓNICA NAVARRO преди 2 месеца
Lele se que no bas a leer este comentario pero abla español en tus videos por que no se entiende nada de lo que dices en ingles
Sabah fun vlogs
Sabah fun vlogs преди 2 месеца
Hahahahaha
Sabah fun vlogs
Sabah fun vlogs преди 2 месеца
Nice skit
Christian Williams
Christian Williams преди 2 месеца
I really keep thinking twan and Lele are together I'm confused lol 🤣🤣
Lucas YT
Lucas YT преди 2 месеца
Is this a skit?
KingVarlet
KingVarlet преди 2 месеца
....lele is amazing..i feel bad for twan..he is suffering..
Jenna Abdallah
Jenna Abdallah преди 2 месеца
is anyone else watching dis in 2020
Presley Shimmer
Presley Shimmer преди 2 месеца
No no thanks for watching what is all that about is that real
Zainab Mehmood [Student]
Zainab Mehmood [Student] преди 2 месеца
Where’s the episode where they have their kids and realize their kids got switched ?
Sebastian Palma
Sebastian Palma преди 2 месеца
hi
Beliza Salazar
Beliza Salazar преди 2 месеца
tah worst honymoon i ever vseen
Obadiah Gerald
Obadiah Gerald преди 2 месеца
Wow lmfao😂😂😂😂😂😂😂😂
Gregory Borodin
Gregory Borodin преди 2 месеца
Ахах, "Если бы я знала, о чем вы говорите... Какая сумка?"
Iman Thapa
Iman Thapa преди 2 месеца
Are they really going on honeymoon please tell me 🤔🤔🤔🤔???
lyric williams
lyric williams преди 2 месеца
i love it
Isabella Fletcher
Isabella Fletcher преди 2 месеца
are they married
Peter Masemola
Peter Masemola преди 2 месеца
Wow
Snow Vlogs
Snow Vlogs преди 2 месеца
The honeymoon was in jail
Fiøna Kanini
Fiøna Kanini преди 2 месеца
So you carry your pet to Italy and leave your babies...lmfaoo 😝 😝
Danny kerl
Danny kerl преди 2 месеца
That "be a man" kills me 😂😂😂😂
Victoria Cuevas
Victoria Cuevas преди 2 месеца
I'm really confused about Twan and Lele relationship👁👄👁
mariem sameh
mariem sameh преди 2 месеца
Hahahahahah
IRENE MIRANDA
IRENE MIRANDA преди 2 месеца
HAHHAHAHHAHAHAHA
Chloe toy aventures yeah
Chloe toy aventures yeah преди 2 месеца
Lele you can do a video of in the jung
Dont Ask
Dont Ask преди 2 месеца
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🈹😂😂😂
-Aisha-
-Aisha- преди 2 месеца
The turbulence part had me dead😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kimmiplay rose 1212 Romero
Kimmiplay rose 1212 Romero преди 2 месеца
Is that a real plan lollllllllll
Penny Rechkemmer
Penny Rechkemmer преди 2 месеца
Wait are you actually?
Menajerimi Ara 13. Bölüm
2:12:04
Menajerimi Ara
Показвания 1 млн.
ЛЯВА РЪКА, ДЕСЕН ДЖОБ - Светът на Ванката
3:30
Светът на Ванката
Показвания 448 хил.
Menajerimi Ara 13. Bölüm
2:12:04
Menajerimi Ara
Показвания 1 млн.
ЛЯВА РЪКА, ДЕСЕН ДЖОБ - Светът на Ванката
3:30
Светът на Ванката
Показвания 448 хил.